Tuesday, June 28, 2005

I hope you all have your crackers ready...

...because it's cheez time!
I've compiled a list of baby songs that if mixed tapes were still in vogue, I would make a baby Thayer mix tape.
Daughters- John Mayer
Danny's Song- Kenny Loggins(I know it's about a boy, who cares)
Isn't She Lovely- Stevie Wonder
Arms Wide Open- Creed (yeah I know, Creed sucks, just go with it)
Tupelo Honey- Van Morrison

And these soundbites keep running through my mind:
Raising Arizona
Planes Trains and Automobiles
(sorry, that site doesn't like linking to their wav.'s so you just gotta click the quote called "Short")

11 comments:

Charlie said...

p.s. I have no idea why I have the huge gap on my posts. Very weird.

rollerskater said...

i wondered about the gap thing too...interesting that it only happens on my work computer & not at home...hmmm...
WHO is the person covering "isn't she lovely?"? interesting. also, there is a song by javelin boot called "jiffy" that was written for the singer's son. it's awesome! i will try to email you a copy sometime! :)

Charlie said...

That would be Me First and the Gimme Gimmes. I love them. All the do is cover songs, and I swear once you've heard their version, the original is never good enough. :)

Allison said...

Who said mix tapes weren't cool anymore??? I'd like to have a word with that person...

Good baby mix.

Sandi said...

I like "Tupelo Honey" for a girl's name (Aurora??) Charlie, are you have a girl? I think you are.....
Auntie Sandi

Charlie said...

I considered that actually. But yeah, Aurora's gonna use Tupelo as the middle name for a girl.
We have an excellent name that sort of has the same feel picked out for our bun.

Lacy: Who Needs a Hat To Sing? said...

Just call it an iPod mix and you'll be cool again.

;c)

Allison said...

I can't put my aaaaaaaaaaarms down!!!

Sorry, I say that in my head every time someone mentions Raising Arizona.

Just thought I'd share.

rollerskater said...

isn't the arms thing from a christmas story?

Allison said...

Possibly.

Charlie said...

Yeah it's from Christmas Story, and props for knowing that out of context!